Kızlar dün bebişimin hareketlerinin azalması sebebiyle acilen doktora gittim. Çok şükür bir sıkıntısı yokmuş. Ama bir hafta önde gidiyor kilosu, ölçümleri vs. dedi. Hatta kafa ölçüsü 10 gün falan ileride bugüne göre. Halbuki 6 gün önce gittiğimizde her şey normaldi. Gittiğim iki doktor farklı. Acaba ultrasondan kaynaklı olabilir mi bu ölçümler? 6 günde nasıl bu kadar artış oluyor anlayamadım. Öyleyse düzelmesi için neler yapmam lazım?