Crnn3871 merhaba cnm bende normal dogm yaptgmda 40 ım çıkmadan kadn doktorma gitmiştim dikişlerm için kontrole o sırada doktorma sordm ne zaman alym diye dediki dikişlern düşsün ne zaman agrı hissetmezsen ozaman hazır olursun ozaman alırsın dedi Ben 40 ımdan baya sonra aldm korktm cünkü haliyle önce jiletle aldm agdayı gözm kestiremedi ztn doktormda fazla zorlama önce jiletle alştr tekrar dedi 😂 bi kaç ay sonrada agda yaptrdm 🤗🤗