Zeyzeykr bence özele gidin. Niye etmediler ki ben hem kliniğe gidiyorum hem devlete klinikte doktor hamile kalmadan hep alttan muayene ederdi hamile kalınca karından etti. İki gün önce devlete gittim 10 haftadan küçük diye alttan etti. Daha öce devlete gittiğimde de karından ediyordu hep. Zararı olsa etmezlerdi diye düşünüyorum.
Ama şimdiye kadar da çoktan kese gözükmeliydi değer 7 binlere gelmiş. Bence ihmal etmeyin acaba dış gebelik olma ihtimali var mı şu an aklıma o da geldi.