Niketlug İkili tarama testi kan alınıp sizden o şekilde yapılıyor. Doktorunuz önce ultrasonda bebeğinizin burun kemiğini ve ense kalınlığını görüyor daha sonra size gerekli kağıtları verip yönlendiriyor sizde gidip kan veriyorsunuz ve sonuçlarınız çıkıyor. Kimi hastanede sonuçlar 3 iş gününde kimi hastanede 15 günde çıkıyor farklılık olabilir. Çıkan sonuçlarınızı doktorunuz daha sonra sizlere yorumluyor. Ben 1.gebeliğimde doktor bana kan ile yapılan ikili taramamın sonucunda yüzde 1 ihtimal bile olsa yanılma payı var istersen senden sıvı alıp yurt dışına gönderelim o daha doğrusu ve kesin sonuç veriyor demişti bu işlem paralı tabi. Bende onu kabul etmeyip çocuğumu her türlü kabul ettiğimi ve sadece kan vereceğimi söyledim ve kan verdim. 2li tarama gerekli mi derseniz tabiki evlatlarımız bize rabbimizin emanetleri herkes çocuğunun sağlıklı olmasını ister ama her şey rabbimden sizde eminim her türlü evladınızı kabul ederseniz ancak yinede herhangi bir sıkıntı olup olmadığını öğrenmek isterseniz yanılma payı olsa dahil yaptırın derim. Hamileliklerde bu testler bizlere sunulur kimi anne adayı hiç bir testi yapmaz kimi anne adayı tüm testleri yapar o yüzden siz doktorunuza danışın o size ne derse ona göre hareket edin derim.