kh3867 Kızlar 11+5im. Vardıyalı çalışıyorum bir hafta sabahçı bi hafta öğlenci bir hafta gececi çok yoruluyorum ve inanın hiçbir şeye vaktim olmuyor ne eve ne kendime. Yani doğru düzgün yemek yemedim kaç gündür hep ufak şeylerle idare ediyorum çünkü hem canım istemiyor hem işten sonra ya uyuyorum ya da yorgun olduğum için hiçbir şey yapasım gelmiyor. Sizce çok mu kötü tehlikeli bebek için?
Yellowwolf kh3867 Herkesin bünyesi farklı ben de gebelikte 9. Haftada işi bıraktım. Ben de halsizlik, yorgunluk aşırı derecede vardı.. En iyi siz bilirsiniz bedeninizi, siz iyiyseniz bebişiniz de iyi olur.. Her şey size bağlı..🌿
Cansu-2600 kh3867 Vardiya sistemi çok ağır bir sistem özellikle hamile olanlar için ister istemez tehlikeli olabilir sağlıklı beslenemezsin dinlenemezsin uyku düzenin zaten bozuk eee bunları yaşarken psikolojikman etkilenirsin psikolojin bozulur tamamıyle seni ve bebeğini etkiler çalışma konusunda esneklik göstermeleri gerekiyor öyle yasalar var diye biliyorum.
Cnsuercnnn kh3867 senin vardiya dönmen yasak üstelik gece asla çalıştırılmaman gerekiyor bende hamileyim çalışıyorum tek gündüzde en fazla 8 saat çalışman lazım iş yeri hekimi asla seni geceye dönmeme izin vermemesi gerekiyor
kh3867 Cansu-2600 evet dogruymus arastirdim insallah gerekeni yapip gunduze gecerim tesekkur ederim aynen dediginiz gibi hissediyorum vallahi
Cansu-2600 kh3867 Hamilelik zaten zor bide çalışan Hamileler ekstra zorlaniyor bende çalışıyorum şuan sabah 8.30 akşam 6 cumarteside çalışıyorum bide üstüne saat 1e kadar mahvediyor yani. Bende cumartesi günleri için konusucam is yeriyle gitmemek için