tatlibebegim_ saol canım , benim için normal veya sezaryen fark etmiyor ikisine de tamamım en başından beri , 37. Haftamda vajinada yara çıktı kurutmaya çalıştık antibiyotik ile kurumadı ilerleme veya gerilmee olmadı çıkarken sürtünürse bulaşma durumundan dolayı riske atmak istemedim açıkçası , çok da güzel geçti çok şükür 🤲🏻