Hiiiillllaaaallll93 Kızlar dün sezeryan oldum bebeğim sağ Salim yanımda çok şükür fakat bir tane memeden süt geliyor ne yapmalıyım önerisi olan var mı
Rabiul Hiiiillllaaaallll93 zamanla gelir benim ikisindende geliyor ama yetecek kadar pompa ile sağmak istedim ne kader geleceğini göreyim diye şuan gelmez dediler öndeki süt bezeleri dolu olduğu için eczaneden anne süt arttırıcı alın bende dün sezaryen oldum
Rabiul SenAlp24 evet canım hem mama verdim hem meme verdim yetersiz kalmasın diye işitme testine gitti şimdi