Kızlar bu haftalarda şiddetli ağrılar yaşıyor muydunuz. Karın alt bölgesinde yanlarda, ara ara gelen sancılarım var. Adına sancı demek doğru mu bilmiyorum tabii de canımı yaktığını söyleyebilirim. Bebek hareketinden kaynaklı değil onu anlayabiliyorum