Mompapatya Sevgili anneler bu benim ilk gebeliğim ve 37.haftaya girdik şuana kadar herşey yolunda ilerledi ama doğumum ne zaman olur bilemiyorum normal doğum istiyorum nasipse 🥰Sizler kaçıncı hafta da doğum yaptınız biraz sohbet edelim mi ? 🌸
Arifeeeee Mompapatya benimde ikinci gebeliğim bu.ilki 39+1 de geldi bu ne zaman gelir bilmiyorum beklemedeyiz. 😊
Umutaren Mompapatya 37+5 iz 10 gün sonra bebeğim kucagimda olacak 2. Sezeryan bı oğlum vardı bı tane daha olacak 3 Ağustosta 2 yaşında olacak ilk oğlum aralarında 11 12 gün olacak yani 38 de alırım demişti 39 a sarkıttı
IS_Z Mompapatya Ben de çok heyecanlıyımmm 🤩 cumartesi kontrol vardı, doktor bi şey demedi, dün nst girdim gelen giden yok 😁 hurma yiyorum, dün denize girdim başka ne yaparım bilemiyorum. Bu arada bebiş kaç kilo?
Mompapatya Sinemm65 yaaa aynıyız 🥹 insAllah sağlıkla kucağımıza alırız normal mi görünüyor sizin doğum
Sinemm65 Mompapatya evet doktorum çok güzel normal doğum yaparsın gibi sen dedi. Ama ben sezaryen istedim 38+5 e gün aldım aşırı korkuyorum normal doğumdan😣 çok cesaretlendirmeye çalıştım kendimi ama olmadı. Ya açılmam olmazsa ya sancım olmazsa ya da sancım olurda açılma olmazsa sonra mecbur sezaryene dönersem boş yere acı çekmiş olurum. Açılmaya bakmaları çok can acıtıyormuş. Bebeğinde canlı canlı oramdan çıkma düşüncesi bunlar açıkçası beni aşırı korkuttu🙈😣😣🥹
Seherssss Umutaren aynıyız benim de 37+5 pazartesi doğuma giriyorum ben inşallah kasılmalarınız vs oluyor mu ?
Mompapatya Sinemm65 yaaa hakkınızda hayırlısı olsun tabiki bu sizin kararınız. Ama insanlar bazen bazı şeyleri çok abartarak anlatıyorlar o yüzden ben olumsuz herşeye kapattım kulağımı inşallah da olumlu ilerler süreç 🤲 mesela çatı muayenesini çok abartıyorlardi bugün oldum asla canım yanmadı ben kendimi kastım sadece ona rağmen çok rahattı 3 4 sn sürdü yani demem o ki olumlu düşünelim olumlu olsun sizinde sezeryaniniz çok güzel geçsin insAllah🤲
Melisarsss Sinemm65 bende 37+1 im 38+0 da dogumum var persembe günü🥲 doktorum alabiliriz beklemeye gerek yok dedi 3 kg olmus şlk gebeliğim
Umutaren Arifeeeee benimki daha 2 yaşına girecek yeni yeni kendini ifade etmeye başladı çok sevecen merhametli huyu güzel bı çocuk bana hiç zorluğu yok 🥰🩵
Seherssss Umutaren bende sancı çıkmadı ama kasıklarımda falan özellikle geceleri çok ağrı oluyor hayırlısı bakalım pazartesi ye kadar sabreder inşallah