Aleynaz06 Arkadaşlar 18. Haftadayım, bebeğinizin ilk hareketini nasıl hissetmiştiniz? Nasıl bir his oluyor, neye benziyor?
Cimenn1223 Aleynaz06 2.bebegm 17 +5 im 17 girdigimde cok derinlerde hissetmeye başladm ara ara icimde kayıyor
aselinannesi1997 Aleynaz06 bende tam 18 de hissettim ilk gebeligimm. Bişeyler yiyip sola yattım içerden biri işaret parmağıyla oynadı sanki bebişin ayağıdır büyük ihtimalle minnacık olduğu için 🐣 çok tatlı bir histi hep bağırsak hareketi mi diye şüpheye düşüyordum ama bebekmis 31 haftadayim şuan 💜
FKRKS29 Aleynaz06 şuan tam 20+0iz 18 haftalikken falan böyle çok nadir hissediyo gibi oluyodum ama anlamıyodum şu 3 gündür böyle sanki icerden biri dokunuyo gibi bi kere olunca 1 2 defa daha yapiyo 😄😄 pit diye deyip kaciyo gibi😄🙈 en yakın zamanda hayirlsii ile hissedersiniz insAllah çok güzel 🥰
Aleynaz06 Smyrmz ya evet ben de gaz sancısı gibi hissediyorum ama bebeğin kıpırtısı mı emin olamıyorum 🙈
numix İlk 20′de hissettim böyle baloncuk patlamaları gibiydi. Birkaç gün sonra minik tekmelere döndü 😂
Hatci Ben de dunden beri bişey hissediyorum o mu bilmiyorum😀 midemin altinda hafif bisey kayiyor birden bebis mi acaba🥰 18+3uz
Gizem9688 20 da hissettim. Kucuk baloncuk patliyo gibi. 22 de eşim hissetti. Su an 32+4 ve tekme tokat 🧿🧿🧿😂