Asllaydn Kızlar ilkini erken doğurup 2.yi normal zamanda doğuran oldu mu hiç? İlk bebeğimi 34 haftalık suyu geldiği için mecburen doğurdum 1 hafta küvezde kaldı, şimdi 1 buçuk aylık hamileyim bu da öyle olur diye çok korkuyorum
Beybitooo Asllaydn doktorun bunu bilip önlem alır heralde özellikle bunu söylediğin zaman ilk haftalardan Progestan başlıyorlar benim kızımda öyle olmuştu ilk doğumun 27.haftada 2.doğumum 38.haftada oldu ama son haftaya kadar Progestan fitil kullandım
Petek35Ozcan Bence alakası yok canım her gebelik her detayiyla farkli oluyor bence sen son haftalarda dikkat et önlemlerini al rahmi tahrik edici şeylerden kaçın gerisi Allah’tandır sağlıklı gelsin inşallah bebegin