Kızlar 5 aylık bebeğim var 40 SAN sonra 1 gün kanamam oldu bir daha da adet olmadım sanki karnımın içinde bebek oynuyor psikolojim bozuldu ya iki oğlum var ikiside küçük bünyem bir çocuğu daha kaldıramaz test yaptım böyle çıktı bu beyaz çizginin bir anlamı yok umarım 