Kivircik01 busenuraata bat 10 du dün test yaptım negatif ama kasıklarımda hafif sancılar var bulantım oluyor inanılmaz şişlik var ve ishalim ama bence regl olacağım tek anlam veremediğim regl olmadan birkaç gün önce göğüs hassasiyetim olurdu şimdi gram bir şey yok bu ay hiç olmadı
ZelihaB busenuraata merhaba benimde bat 13 dün verdim bugün öğrendim beta 528 çıktı 2 yaşında oğlum var bugün doğum günü
MLSA1 Moy Sarkac benim bat 14 ü ama ben ayın 8 i idarar testi yaptım pozitif çıktı şok oldum inş sizde de olur
Xiremmx @busenuraata bat 15 bekliyorum son 3 gün kaldı bugün regl olacakmışım gibi ağrılarım başladı :/ sen ne durumdasın
busenuraata Kivircik01 benimde bat bugün dün gece pembe lekelenmem oldu sağ bacak ve sağ kasık ağrısı yaşadım gece bugün gelen giden yok bakalım göğüslerimde hassaslaşmadı test yapmak istemiyorum direk kan vermeyi düşünüyorum
Kur busenuraata Bat 15 tek belirti kasıklarımda hafif sızı ama regl olcam ağrım var. Test yapmıyorum o yüzden
Kivircik01 busenuraata ya bilmiyorum bende bekleyebildiğim kadar bekleyeceğim geçen ay gecikme yaşadım bu ay da öyledir belki diyorum umutlanmak istemiyorum
Iraz busenuraata benimde bugün ne ağrım var ne adet ağrım ne göğüs ağrım var hicbirsey yok ama ne gelen var ne giden
Zeyneppbl Benmde bat 15 … 9-10-11 inde test yaptım negatif. Kasık ağrılarım var sanırım bu ayda eleniyorum. Böyle negatif çıkıp sonra pozitife dönen oluyor mu acaba