Aysuns16 Kızlar özel hastane takipliyim ama doğumu şehir hastanesinde yapmak istiyorum 33.haftamdayim. sancım tuttuğunda doğum basladiginda acilden giriş yapsam yardımcı olurlar mı?
Aynurergluuu Aysuns16 benim çok yakın arkadaşımın kuzeni de öyleydi özele gidiyordu ama şehire yapacaktı doğumu kız açıklıkla ve suyu gelmesiyle acile gidiyor acildekiler doktorun kimse ona gitmen gerekiyor demiş göndermişler bende özele gidiyordum kontrollerde onu duyunca son 4 aydır şehire gidiyorum kontrollerde de sıkıntı olmasın diye
Icon-sevo3 Bir hemşire arkadaşa danışmıştık, o da en az 5 kaydının olması gerektiğini söylemişti hastanede. Yoksa bakmıyorlarmış.