Kızlar merhaba bişey sormak istiyorum 🥹 bu ara ağzımda şeker tadı var neden olur bilen varmı bu durumu yaşayan doktordan öğrenen 🤷 ne yesem bu şekilde şekerli su içmişim gibi saatlerce kaliyo ağzımda.. acı da yesem üstüne gitmiyo.. bugün pilav yemiştim daha bı çok oldu.. şekerim açlık 70 lerde çıkar hep toklukta 150-170 di en son olcumlerimde.. bı tık yüksek ama dikkat etmeye çalışıyorum.. ama şekerim uzun süredir bu şekilde olmasına rağmen bu şeker tadı bir kaç haftadır böyle sadece.. neden oldugunu anlamadım.. yarın doktoruma da sorucam da aranızda yaşayan varmı merak ettim 🙉 36+4 deyiz bu arada 🥰