iremd-1798 38+6 haftadayım. Bugün doktora gittim sancı falan çıkmadı. 2 hafta içinde gelmezse doğumu başlatırız dedi doktorum. 1 saattir midem çok bulanıyor ve ağrıyor sırtıma vuruyor ağrısı. Doğum başlaması olabilir mi ? 😭
Selokok iremd-1798 zannetmiyorum canım bebişin hareketinden oluyordur. Suyun gelmedi demi? Yada kasılman yok?
Deletedmom_110 iremd-1798 Normal doğum sancısında mide bulantısı olur evet ama suyun gelmediyse bence endişelenme
gizemSA iremd-1798 normal doğum zamanında mide bulantısı olabiliyor ama başka belirtiler de izle sancı kasılma bi değişik his rahimde sizlama gerilme gibi
iremd-1798 Selokok yok suyum gelmedi. Çok afedersiniz demin tuvaletr girdim büyüğe sonra yattım midem kötüydü zaten yine tuvalete girdim ishal olmuşum yaptım ardından istifra başladı. Rahatladım dedim ama ağrı devam ediyor sanırım yeniden istifra edeceğim 😭
iremd-1798 Selokok bilemedim doktorum bugün alttan da muayene etti acaba o mu etkiledi diye de düşündüm 😭 ya da çok soğuk tüketiyorum bugün soğuk su karpuz baya yedim içtim gerçi her gün öyle oluyor da anlamış değilim 😟 zaten artık çok yoruldum bir de bu ağrı beni mahvetti
Selokok iremd-1798 muayene ve soğukta etkilemiştir canım sıcakta napcaksın bide hamileyken haklısın sende
iremd-1798 Selokok gerçekten sıcak öyle bir perişan ediyor ki dayanamıyorum normal su içsem de içmişim gibi olmuyor ondan mecbur soğuk içiyorum ama bu gece mahvoldum sanırım dikkat edeceğim 🥹
Acelyapova Bende 36+4teyim 10 gun sonra sezeryanim var ve 3 4 gundur ishalim migde bulantim hafif var arada migdem agzima geliyor ama ishalim acaba dogum belirtisimi boyle olduk
iremd-1798 Acelyapova ay bir bilsem ama çok kötü bir ağrıydı bende ki geçti gibi yani daha iyiyim ama böyle ağrılar doğum ağrısı ise ben anlamam gibi 🥹 sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
iremd-1798 Deletedmom_110 yok suyum falan gelmedi şükür ishal ve kusma vardı ama şuan ağrı ve kusma geçmiş ama ishalim devam ediyor 😟
iremd-1798 gizemSA 1 haftadır bacaklarım kasılıyor kalçama vuruyor ama nst de sancı çıkmıyor. Doktorumla dün görüştük onlar yalancı ağrılar ağrın gözükmüyor dedi. O kasılma ile ishal ağrı ve kusma olunca korktum ama daha iyiyim şükürler olsun 🥹🤲🏼❤️