Aysegulakgul35 39+5 günlüğüm NST sancım çıkıyor ama ben onu gaz sancısı gibi hissediyorum ve açılmam yok sezaryan yaparlar mı acaba korkmaya başladım artık🥺
busraltin Aysegulakgul35 korma bir anda acılma olabiliyor sancıyla hiç belli olmuyor sen elinden geleni yap
Aysegulakgul35 kahvesever__ suni sancı verirler korkuyorum ilk hamileğim çevremden artık çok acıtıyor duyuyorum panik oluyorum diyebilirim
kahvesever__ Aysegulakgul35 hiç korkma herkesin doğumu bir değil seninki inşallah çok güzel geçer ben suni+epidural doğum yaptım
Alparslanmom__ kahvesever__ çok sevindim adınıza darısı bna insllah saglklla büyütün inşallah bebislerimizi nasldi doğum süreciniz?
kahvesever__ Alparslanmom__ amin inşallah sizde sağlıkla kavuşun İlk doğumum biraz zordu İkinci doğumum baya kolaydı sadece açılmayı bekledik doğum esnası 5 dk bile sürmedi yoksa
Alparslanmom__ kahvesever__ ilk normal doğuran ikinciyi daha rahat doğuruyor Muş zaten diye duymuştum normal doğum için ekstra bişey yaptnzmi pilates yürüyüş falan bzde 35+6 haftalığız geçen hafta bebek başı aşağıda dedi doktorumuz dönermi ki acaba bu saatten sonra
Senam1 @Aysegulakgul35 hüç korkutma kendi yürüyüşü ve pilatesi yapmaya çalış sancı esnasında sıcak su çok iyi geliyor kolay olacağına inan çok dua et inşallah çok kolay olur
Bus2011 Bende 40+3 oldum bugün benimde ilk gebeligim ve hala belirti yok bende çok korkuyorum suni sancı verirler die :(( ne zaman gelir bu bebiş. Birde akintim çok olmaya başladı
Cileklipizza Aysegulakgul35 40+1 ilk kızımı doğurdum (suni sancı ile)şimdi 40+4 oğlum doktora gitcem suni al derse gidip alıcam dayanamıyorum 😅