Kızlar hamileliğimin başından beri zaten göğüslerimde hassasiyet ağrı var fakat sağ göğsümün içeri doğru olan kısmında dokunduğumda bi ağrı var böyle sanki biryeriniz morarır da dokunduğunuzda acır ya öyle birşey ne bilim normalmidir yoksa bi doktora görünsemmi bilemedim ya belki sizlerdende yaşayan olmuştur bilginiz vardır diye yazmak istedim