Kızlar merhaba,
Yakın zamanda çam sakurada sezeryan olupta tekli odada kalanlar tecrübelerini paylaşabilir mi? Nasıl tekli oda denk geldi bunun için ne yapmak gerekiyor önden bir yere ödeme yapsak öncelik tanınıyor mu işin detayını bilenler yazabilir mi :)