Sinemm65 Benim 2 gün ağrım oldu. O 2 gün hastanede kaldığımız için ağrım oldukça ağrı kesici iğne isteyerek kısa sürede ağrıyı kontrol altına aldık. Yalnızca ilk 1 hafta benim için zordu. 1 hafta sonunda daha rahat hareket etmeye başladım. Doğum sonrası hastanede ve dışarıda sürekli yürüyüş yaptım, hareket ettikçe daha çabuk toparlandım. Beni aslında daha çok ödem zorladı. Gebelikte hiç ödem sorunu yaşamama rağmen doğum sonrası inanılmaz derecede ödem oluştu. Ödem ise her geçen gün azalarak 2 2 buçuk hafta kadar sürdü