Zumrut___ Kızlar bu haftalarda denize giden var mı? Sıkıntı yaşadınız mıı ?? Eşimin işlerinden dolayı bu zamana kaldı . 33. Haftada falandı doktoruma sormuşrum denize gidebilirsin havuz yasak demişti. Şimdi 35 olduk sıkıntı olmaz heralde
yagmula Zumrut___ doktorun onayladıysa sıkıntı olmaz. Benim doktorum bol bol yüz demişti. Arkadaşım doğumundan bir gün öncesine kadar girdi.
Zumrut___ Seddda ben denizi severim çok severim o ayrı ama oğlum var 3 yaşında sırf onun için gitmeti daha çok istiyorum yoksa gitmesem de olur şuan ama o çok istiyor o yüzden :)
333 Zumrut___ biz Mersin’de yaşıyoruz ilk gebeliğimde nerdeyse doğuma kadar hep girdim denize bende ödem vardı deniz suyu iyi geliyordu hiç sıkıntı yaşamadım
Ebrualbayrak_ Zumrut___ 30 haftalığım hâlâ giriyorum doktorum güneş kremini eksik etme gülgede dinlen suyunu bol iç dedi sadece
elif475475 Zumrut___ mümkünse doğuma kadar gitmek lazım. Ben 5 aydan 7,5 aya kadar yüzdüm. Doğumda zaten 8,5 ta falan oldu. Doktorum ne yaptın bu kadar sporla mı ilgileniyorsun derdi doğum yapınca 😅 deniz inanılmaz bacak açıyor ve de insanı hafifletiyor.
ayanarta1 Zumrut___ bende açıkçası cesur buldum sizi gittiniz mesafe ne kadar bilmem ama yolculuk doğumu tetikleyebilir diye düşünürüm hep
Esum48 Zumrut___ 34 ten beri 3 kez girdim hicbir sey olmadi. Dalgalara ve kendini kasmamaya dikkat et. Islak mayoyla cok oturma bir sey olmaz dedi doktorum
Busestl Zumrut___ girebilirsin canö bu havalarda baya rahatlarsın ama sabah saatlerinde gir bende 35 de denize girdim öğlen 1 de ayrıldım denizden güneşte kalma
perihankrkya Zumrut___ 25+6 haftalik hamileyim dun havuza gitmiştik doktoruma mesaj atmıştım girebilirmiyim diye havuz yasak denize girebilirsin demişti havuzda enfeksiyon kapma ihtimali cok yuksekmis ondan dolayi bence denize girebilirsin bi sknti olacagini sanmiyorum tanidiklarim son haftalarinda falan girmisti denize ama yine de bi doktorunuza yazn😇
Rumeysaufukk Doktorum banada izin verdi daha dün geldim tatilden 32. Haftaya giriş yaptım bugün hiç sıkıntı olmadı mayomu hemen değiştirdim tabi ıslak kalmadım