Sumay Doktorum şuan 36+6yım doktorum 39+2de gelmemi soyledi ve nstyle alakali birsey demedi sizde ne soyledi ne yapmam gerek korkuyorum birsey olursa diye
momofmychildren Sumay 36+2 deyim bundan sonra her hafta kontrol dedi doktorum 32den beri nst ye giriyorum
Sumay Aselim11 bana 39 da gelmemi soyledi bebek hareketlerini takip et dedi gunde 10 dan azsa agrilarin varsa gel dedi diger turlu haftada bir nst filan demedi neden acaba
ayanarta1 Sumay özel hastaneler genelde sık çağırır devlete gidiyorsanız onlar Muayenede bi sıkıntı görmezse sık çağırma ihtiyacı duymaz ama sizede 36dan 39a çok ara vermiş