Btlshnnn Ben de 4 aylıkken kullanmak zorunda kalmıştım doktorla kontrollü bir şekilde oldukca dinlemek lazım, Doktor bana demişti ki hastalığında vücudunda oluşacak olan ateş vermiş olduğum antibiyotikten çok daha zarar eder demişti, doktorumun kontrolüyle kullanmıştım şimdi 26 haftalığız