zelis63 bilgeeS benmde sanırım 20 li haftanın sonunda başladı çok ödemim var 38 olduk yüzüm ellerim ayaklarım
Leylaaa_46 bilgeeS 22 haftalığız henüz ödem yok . Sadece yüzük bir süre sonra sıkıyor takmıyorum yüzden ayaklarda şişlik yok
1907sed Haftadayım ne alyansım oluyor ne ayaklarımın şişi geçiyor. Çokta kilo almadım 7-8 kilo ama ödem tutuyorum. Gün içinde çok hareket halindeyim sanırım ondan birazda
Deletedmom_110 bilgeeS ilk gebeliğimde son iki ay ayaklarım şişiyordu başka bişeyim yoktu şimdi ikinciye 30. Haftadayım hafif ayak şişmesi var onun dışında bişey yok şükür😍