Dagci
Eger suni almazsaniz kendi sancilarinizi da karsilayabiliyorsaniz bence almayin ben de epiduralle dogum yaptim hic dusunmuyordum ama suni isin icine girince 4 cmden sonra istedim sanci karsilamam rahatlasin diye oyle voooaavv cok muk kesti tum agrimi degil hafifletti sancilari karsilamami kolaylastirdi epidural olmasaydi katlanamazdim herhalde suniye iyi ki var epidural ama dedigim gibi eger suni almayacaksaniz bence dogal akisina birakin derim
Bu arada almak isterseniz de sonrasinda mutlaka sade americano olur filtre kahve olur sutsuz sekersiz kahve icin kolay atarsiniz agriniz kalmaz bende bel agrisi vs kalmadi basta sogukluk oluyodu igne giren yerden ama normal karsiladim hep kisa bir surede o da gecti ve oyle ikinamadim ikinma hissiyatim gitti gibi bir sey degil dozlari var anestezi doktoru dogru doz versiyse gayet ikinip hissediyorsunuz 🌸