Kızlar kürtaj olmadan düşük yaptım çok şükür kendı kanımla attım benım gibi olup tekrar hamile kalan ve hamılelıgı saglıklı olan varmı? Ne kadar sürede hamıle kaldınız mesela doktorum bana 1 ay korunun dedi sonra istedigin zaman deneyebilirsiniz dedi ve folık asıt yazdı denemeye karar verınce 3 ay önce buna başla dedi. Sadece tek korkum şuan yine aynı şeyi yaşarmıyım hamile kalırsam belki suan daha yeni düşük yaptıgım için böyle içimde korku vardır belkide geçicek ama bugun cok agladım rahatladım Allahıma isyan etmiyorum bu benım sınavım herşeyde bi hayır vardır içim cok daralıyor şuan kanamam devam ediyor ne namaz kılabiliyorum ne kuran okuyabiliyorum bunları yapsam içim ferahlıycak inanıyorum kanamam ne kadar sürede biter acaba herkesinki bir olmaz tabi ama merak ettım.