GlsmEker bende spinal olsum ama karın bastırma olay falan olmadı.kum torbası koydular ameliyattan çıkınca.hastaneden çıkarken de pansuman yapıp su geçirmez bant yapıştırdılar.ama ablamın karnına bastıtmışlardı ve ben o bağırmasını hiç unutamıyorum.korkmuştum bana da yaparlar diye ama yapmadılar.hastaneden hastaneye değişiyor demekki.