Arkadaşlar henüz 17 haftalık bebeğim. Ama inanılmaz kuvvetli sırt ağrım var ve sadece bir noktada var. Ne iş yapabiliyorum ne bir yere çıkabiliyorum. Bazen oturup ağlıyorum öyle ağrıyor ki. Doktorum oraya iğne vurdu ama asla geçmedi. Ne yapacağım, fibromyalgia vardı sol kolumda, yine sol sırt bölgesi ağrıyor. Böyle yaşayıp geçiren var mı? Tavsiyeyi olan var mı? Gerçekten çok kötü haldeyim 🥺