Tirami_sum Haftamdayım bugün çatı muayenem yapıldı doktorum akıntı şeklinde kanama olabilir dedi ama adet olmuş gibi bir kanama oldu hala devam ediyor nstde düzenli sancılarım vardı ben pek hissetmiyordum ama vardı sizde aynısını yaşayan var mı doğum tahmini ne zaman olur