cerend2024 bilgeeS Benim 33+2. Birkaç gündür şeffaf akıntı vardı kontrole gittim bir sıkıntı yokmuş. Bu haftalarda vücut doğuma hazırlık yaptığı için akıntı artışı olabilirmiş. Yine de durumlarımız, akıntı miktarımız aynı olmayabilir isterseniz bi görünün
Betul-97 bilgeeS Doktoruma söyledim kötü kokulu ve yeşil renk olursa gel ama şeffaf kokusuz akıntı normal demişti