Selcantvsn düşük riski demediyse sıkıntı olmaz merak etme 🙃 mola zamanı biraz inip ayaklanmaya çalış bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. İlk gebeliğim de Konya Antep Mardin arası sürekli yolculuk yapmıştım ki hepsinin arası en az 7-8 saat sürüyordu, 8.ayın sonuna kadar yaptım hatta herkes yolda doğacak bu kesin diye dalga falan geçmişlerdi 😂 çok kasma rahat ol o içeride daha güvende 🌸