Kızlarrr 10 gündür göğüs ağrım ara ara yoklayan kasık ağrım var. Bi ara ishal de oldum bu süre zarfında o geçti ama 2 gün sürmüştü. Hafif mide bılantım oluyor akıntım yok diyecek kadar çok çok az lekelenmede görmedim. Ama şişkinlik çok ve sıcak basması. 9 gün kala ve 7 gün kala test yaptım erken gebelik negatifti. Şimdi 6 gün kaldı bat’a. Benim gibi belirtiler yaşayan var mı? Veya yaşayıp hamile olduğunu öğrenen?
Regl ağrılarıyla çok benzer olduğu için anlamakta mümkün değillll😂