Kızlar merhaba ikili tarama sonuçlarım çok şükür sorunsuz ölcümlerde kan da cok normal seyrediyor doktorum fetal dna önermedi daha doğrusu sana kalmış bişey ama ikili tarama da %60/70 gibi doğru oranla anlayabiliyoruz risk durumunu dedi
Sizce gerek var mı bilgilendirirseniz cok mutlu olurum 💕🤰🏻🌸