ressamanne_ Bebeğim baya hareketli o hareket ettikçe adet sancım arttı kasıklarım fena doğumla ilgili olabilir mi ya
pinar3421 ressamanne_ 38+5 teyim benimde bebek hareket ettikçe regl sancısı gibi oluyor. Geceleri özellikle oluyor ve son 1 haftadır ishalim bugün kontrolüm vardı sancım çıkmadı açılmada yok bekliyorum :(
Lilaaaaaa ressamanne_ ben doktora dedim bazen o kadar hareketli gelecek diye bekliyorum heran doğuracak hissi vs o da bana dedi hareket ediyorsa keyfi yerindedir gelmez. Sessiz durursa daha cok gelme ihtimali var dedi
Mihrbn ressamanne_ Doğum sancısı regl sancısı gibi başlayıp artıyormuş araştırdım da biraz 36 günüm kaldı bende de ağrılar var baya kötü kalçalara sırta vuran bir ağrı. Daha da artınca belli oluyor galiba gerçek sancı olup olmadığı 🐿️
ressamanne_ Mihrbn evet ilk gebeliğimde adet ağrısı gibi başladı yattım o gece hatta uyudum hemende artan bir şey değil gecesi suyum geldi:)