Ovülasyom takibi yaptım 29-30 yumurtlama 1’i de çatlama oldu. Geçen ay de ovülasyon yapmıştım ve çatlamadan 12 gün sonra adet olmuştum, yumurtlamadan 14 gün sonra olmuştum.
Bugün yumurtlamamın üzerinden 13. Gün çatlamadan geçen 12. Gün ve az önce lekelenme oldu.
Bunun yerleşme kanaması olma ihtimali yoktur dimi muhtemelen adetim başladı. Sizce adet midir yoksa yerleşme kanaması olabilir mi? Ben adetim 1 gün de gecikir diye düşünüyordum bu ay için.. Erken gelmesini hiç beklemiyordum çok şaşırdım