Merhabalar, benim de bebeğim gebelik süreci boyunca bir 2 hafta, bir 3 hafta önden gitti. 38+3’te suyum geldi ve doğum oldu. Yaşadığınız durum kötü değil. Bebeğiniz haftasını yakalayabilir ya da doğuma kadar önden gidebilir. Fakat bu erken doğum olacağı anlamına da gelmiyor. Sadece biraz kilolu tontik bir bebeğiniz olur en fazla :)