Nur3838 Kızlar iyi akşamlar. Ben şehir değişikliği yaptım hergün coraspin 100 mg kullanıyorum evde unutmuşum bırda 80 mg lik var sizce kullanmalımıyım kullanmamalımıyım. ( kan pıhtılşmam var sulandırıcı iğnede kullanıyorum)
myavocado Nur3838 bence eğer 100mg bulmak imkansızsa kullanın, yuskek doz olsa cesaret edemezdim de sonuçta 100mg kullanırken, 80mg’in zararı olmaz, hiç kullanmayıp ara vermektense yine faydası olur diye düşündüm.
Nurrrr10 Nur3838 canım 80 mg olandan bir tane al sonra aynı tableti 4 parçaya böl 1 parçasını da iç 100 mg olmuş oluyor
Gnlerl Kan pıhtılaşması olduğu nasıl anlaşılıyor ben tansiyon hastasıyım bana kullan dedi perinatoloji kardiyoloji bir şey demedi kullanmıyorum
Hhjkk Gnlerl detaylı ultrasonda bebeği besleyen damarlarda daralma durumu mu çıktı? Benim de var çünkü uterin arter direnci yani bebeği besleyen damarlarda daralma. Coraspin kullanıyorum günlük 100 mg 32. Haftaya kadar kullanacağım. Detaylı bir bilgi vermedi mi coraspin kullanımı için
Mlsaa99 Tek ictigin hapin 24 saat gecerliligi var vucudunda zaten igneni oluyorsan bir sorun olmaz bence 80 lik kullanmanin
Gnlerl Detaylıdan önce demişlerdi lekelenme yaşamıştım başlarda lekelenme bitince kullan dedi baya zaman geçti kullanmadım doktorun asistanı söylemişti geçen doktora söyledim istersen kullan gibi kelimeler söyledi