kuzeyinannesi24 Kızlar doğumuma az kaldı ve şehir hastanesinde yapicam dogum yapıp tecrübesi olanlar odaları nasıl tek kisilik mi ilgi alaka nasıl eşler refakatçi kalabiliyor mu paylaşabilir mi acaba
2bebekannesi3542 kuzeyinannesi24 kuzenim dogum yaptı sezaryen. Odası tek kişilikti, ama carsafı vs bizden istediler belki degismistir 2 ayda.. eşi refakatci kalamadı ama ziyaret saatleri dısında da girebildi.
kuzeyinannesi24 Malesr Happmy hastaneden aldığım bilgi kadarıyla es refakatçi kalamıyor odalar tek kisilikmis çoğu ama burdan nedense tecrübe paylaşan hiç yok malesef
Ftsxfrt Bende Yaşam Kemale gidiyorum iki defa muayne oldum fakat doktoru hiç görmedim asistanlar ilgileniyor
Esiraa Bende o hastaneye gidiyorum.ilk doğumunda şehir hastanesinde yapmıştım İzmire şehir hastanesi açılınca oteli bırakıp oraya geçtim Hüseyin çok temiz çok kibar ve ilgililer onlar tek kisilik