Happy-melek1997 Kızlar oğlum olacak ama hep kız isimleri gelirdi akşıma eşimle de baktım ama pek bulamadık kuşağımıza hoş gelen örnekler verebilirmisiniz
Htcegmndnz1 Happy-melek1997 ben de oğlan bekliyorum bu üçüncü oğlum olacak 🙈😊 Poyraz ismine Karar verdik 😊 İlk oğlumun İsmi egemen ikincisi deniz Alp buda inşallah poyraz olacak 😊🙏