sibelmom ben yaptırdım 10. Haftamda, gen testi olduğu için başka tarama testlerini yaptırmaya gerek kalmadı. Hem cinsiyeti net şekilde erkenden öğreniyorsun hem de genetik herhangi bir rahatsızlık olup olmadığını öğreniyorsun. Ben içim rahat olsun istedim biraz stresli biriyim o yüzden yaptırdım. Tercih meselesi bence maddi gücünüz yetiyorsa içiniz de rahat olsun istiyorsanız yaptırabilirsiniz.