Bir_anneeee Arkadaşlar Ankara da serklaj yapan hastaneler varmı yoksa herkes özelde parayla mı yapılıyor benim hiç bir bilgim yok anakara araştırma hastanesi yapmıyormus. Önceden erken doğum oldu şimdide öyle birden doğum olur diye korkuyorum Allah’ım insllah bu yavrumu sağlıkla alırım 🤲😞🥺
Ktsynr Bir_anneeee canım oncelik ile geçmiş olsun bildiğim kadarı ile devlet hastaneleri kısalma olsa bile açılma falan olmadığı sürece serklaj atmiyorlar istirahat oneriyolar bide ilaç veriyolar diğer yada 2 veya daha fazla erken doğumun olması gerekiyor devlette ama özel perinatologlar yapıyor bu işlemi ama Ankara’da nereler yapıyor o konuda pek bilgim yok
maman-es Üzücü ama evet eğitim araştırmalar aynı sebepten iki kayıp yaşamadığınız sürece serklaj yapmıyolar, istirahat, sık takip ve ilaç tedavisi öneriyorlar. İkinci kere serklaj oldum ikisi de özelde.
Bir_anneeee maman-es nasıl olurya zaten tekrar erken doğum yaparım dye korkuyorum bide iki kere olursa Allah’ım korusun başta progestan kullanıyorum etkisi oluyor mu sizce serklaj daha güvenli olduğu deniliyor 🤲🥺
Bir_anneeee maman-es serklj Ankara da özel hastane demi oldunuz ne kadar ödediniz öğrenebilir miyim 🌸
Ktsynr Bir_anneeee öncelik ile korkmayin şuanda kaç haftaliksiniz ve daha önceki kaybınız kaç haftalık imkanınız varsa mutlaka bir perinatoloji uzmanına görünün en doğru kararı o vericektir ama serklaj tabiki daha güvenli
maman-es Bir_anneeee Serklajdan sonrada progestana doğuma kadar devam etmem gerekiyodu zaten. Bence tek başına progestan etkili olmaz gibi. Serklajı Ankara’da olmadım maalesef memlekette oldum. Özellerde genel olarak kadın doğum doktorları yapıyor, illa perinatolog arayışına girmenize gerek yok.
Bir_anneeee Ktsynr 13haftlik olduk dikkat ediyorum ağır. İş yapmıyorum progestan kullanıyorum arada bu kadar bide geçen ikili taramada kordon damarının ekisk dedi takip edicez dedi bide bu korku çıktı Allah’ım hayırlısıni versin..🤲🥺
Handevich Bir_anneeee benim detaylı ultrasonda tesadüfen fark edildi. Erken doğum ya da düşük geçmişim yoktu ilk gebeliğim. Hiçbir belirtim kanamam vs de yoktu. Detaylı ultrasona gittiğimde anladı doktor. Hemen bir doktor bulup gittim. 20 hastane 25 doktor aldı. 45 bine mal oldu. Acil olduğu için beklemek istemedik. Ben 23 haftalıkken serklaj oldum
Bir_anneeee Handevich iyii bari doktorun bilmiş ne güzel ağrın sancım var mıydı önceleri benim oluyor halsizlik kasılma da var
Handevich Bir_anneeee yok benim bir şeyim olmuyordu sadece karnım ağrıyordu bazen ona da kadın doğum doktoru rahmin genişliyor normal olması diyordu. O mu anlamadı yoksa aniden mi gelişti kısalık bilmiyorum