BusraOzhan canım benimde vardı iki doktor görüşü aldım biri acil ameliyat dedi diğeri Prof asla olmaz bebeği riske atamam dişini sıkman lazım dedi çünkü takılan ne olursa olsun rahatlatmayada bilir kimi anlamıyor kimin de çok ağrı yapıyor dedi üstüne bir de taş çıktı düşürmekte çok daha zorlandım 20 gün kolumda serumla hastane ve evde tedavim devam etti. Serumu idrara çıkabilmem için taktılar ciddi faydasını gördüm bol bol yürüdüm evde hiç durmadım çok su içtim ve ağrım olduğunda sıcak su torbası koydum böbreğime damar genişlesin idrarı rahat yapayım diye. 10 günde bir takip ettiler. Şimdi 36. Haftamın içindeyim. Korkma dayanabildiğn yere kadar devam et hemen işlem yaptırma doktorun dediği 20 gün boyunca doğum sancısının iki katını çektin bu saatten sonra korkma gülçağ oldu. Halimi görsen iki ağrıyı aynı anda çekerken acırdın Halime sabahlara kadar ağlardım ama çok şükür atlattık inşallah her hangi bir işlem gerekmez canım. Bol su iç bir kaç doktor görüşü daha al. Allah şifa versin 🙏🏻