Selam kızlar dün Bebeyi görmeye gitdik doktor bebeyin başı aşağıda dedi doğum riski var erken gelebilir dedi 30hafdalığım ve bu gün ara sıra iç çamaşırım az -az islak oluyor bende ilk hamilelik diye bilmiyorum erken su gelişi nasil oluyor belim bide göbek altı sancılarım oluyor yaşayanlar bana yardım edin 🥲🙁😔😔😔