Mervecvk94 Kızlar yıllardır avuç avuç dökülen saçlarım hamilelik dönemince yavaş yavaş azalarak durdu. Daha önce kullanmadığım ürün kalmamıştı. Herkeste mi böyle bilmiyorum ama içtiğim vitaminlerden mi yoksa başka bişey mi bilmiyorum sizde de oldu mu 🥰
Sedef21 Mervecvk94 hamilelikten canım korkutmak istemiyorum herkes de oluyor mu bilmiyorum ama doğumdan sonra avuç avuç dökülüyor 🤦🏻♀️😀 benim öyle olmuştu hamilelikte nasıl parlak nasıl güzel olmuştu saçım doğumla değişti hepsi hatta tüy bile çıkmadı hamilelikte bacak ve koltuk altımda ağda yapıyordum aylarca çıkmadan tertemiz duruyordu 🤣
Hulo2105 Mervecvk94 benim zaten az dökülürdü ama hamilelikle 1 tel anca dökülüyor. Ama doğumdan sonra da avuç avuç geliyormuş inşallah öyle olmaz
Hulo2105 Sedef21 ayyy ben bacaklarımı alırdım makineyle 3 güne çıkardı şimdi varya 1 ayda tek tük çıkıyor 😂
Sedef21 Hulo2105 evet evet çok iyi oluyordu keşke hamilelikten sonrada o tüy çıkmama durumu devam etseydi ne güzel olurdu 😂😂