Seymalar merhaba, öncelikle kolaylıklar dilerim, ortalama her 2, 3 senede bir Türkiyenin bir ucundan diğer ucuna tasınan biri olarak tecrübe ettiğim en kolay koli yerleştirme yöntemi, tabakları 6lı 6lı üst üste koyup streclemek, bardaklarıda kagıt havluyla sarmak oldu düzgün yerleştirdiğiniz sürecede bu sekilde sıfır kırık oluyor, ben genelde kıyafetleri valizlere koyuyorum, yorgan yastık nevresim, havlu vs gibi ürünleri öncelikle vakumlu poşetlerle vakumlayıp hurçlara yerleştiiryorm ve hurçlarıda kolilere koyuyorum, bu sekilde gittiğim yerdede en azından birseyleri yıkama vs derdim olmuyor hemen yerleşiyorum, oda oda gidip kolilerin üzerlerinede mutlaka not alırsanız cok kolaylık olucaktır.