Eslam hastanede çalışıyorum şuan doğum izninde olsamda. Yurtiçi ve yurtdışı onlarca kongreye katıldım, binlerce doktor tanıdığım var, binlerce doktorla iletişim halindeyim ve bunlar sadece Türk değil. Tıbbın içindeyim, bütün makaleler, yazılar, kanıtlar bir tuşla elimin altında. Benden az bilen bir insan bile doktorunuzun saçmaladığını bilir. Başka soru?