erikarpuz selamlar hanımlar 2 kalp durması sebebiyle kürtaj yaşadım gereken muayeneleri oldum kan pıhtılaşması var mayısta tekrar denemeye başladık ilk ay olmayınca bu ay ovülasyon testi denemek istedim ama bir türlü tam pik olmadı biz yine de değerlendirdik fakat dün adet oldum adetlerim düzenlidir nisanda rahim filmi çekinmiştim bir sıkıntı yoktu rahim filmine de güveniyordum hamile kalmak kolay dendi iki gebeliğimde de istediğim zaman hamile kaldım hatta ilkinde tek ilişkiyle hamile kalmıştım şimdi olmadığı için çok telaslıyım hayıt otu icmeye başladım bu sabah ve yarın için kadın doğumdan randevu aldım hiç hormon testi yaptırmadıgım için isteyeceğim umarım doktor yapar ilk defa gideceğim başka ne yapmamı önerirsiniz eşim de test vermeli mi bu durumda yoksa erken mi ?
Oksuruksurubu erikarpuz ovulasyon testleri, soğan kürü, havuç incir kürü, testere dişli aslan pençesi çayı, hayıt otu, çıvan perçemi, bunları denemenizi tavsiye ederim. Bazıları maydonoz süt buharı, diyor ama onuda araştırmanızı tavsiye ederim
Srp53 erikarpuz ben de ilkinde hemen hamile kalmıştım tek ilişkiyle o ay başka olmamıştı. Kalbi durdu kürtaj oldum kürtajdan sonra 3. Denememde hamile hamile kaldım o da kimyasal oldu kimyasaldan sonra da 3. Denememde hamile kaldım. Yani bir kez tek ilişkiyle kalındı diye hep böyle olmuyor ben hepsinde ovulasyonla takip ettim yumurtlama da görüyordum ama iki ay olmadı mesela. Üst üste denediğim ay oldu.
erikarpuz Berivan_sr denemedim aklımda var fakat şu an hayıt otu kullanıyorum aynı anda ikisi ağır olur mu
Bigsecret3 Berivan_sr Bir şey sorabilir miyim yanlış anlamayın kesinlikle eleştiri olarak söylemiyorum merak ettiğim için soruyorum düzenli adet oluyormuş istediği zaman da gebelik doluyormuş soğan kürünü neden peki kullanması gerekiyor Ben de bir evladım var elhamdülillah ama geçtiğimiz hafta cuma günü kürtaj oldum bebek gelişmediği için 2-3 ay sonra inşallah tekrar deneyeceğim fakat soğan kürü neden kullanılması gerekiyor ya da neden kullanmasını önerdiniz
erikarpuz Pamiramsi soğan kürünü nasıl yapıyorsunuz peki günde kaç defa içilir yarın başlayayım hemen ☺️
Mzzz Yani malesef dediğiniz gibi ben istedim pat diye olacak diye bir şey yok 1 yıl olmaması çok normal öncelikle akışa bırakıp kafanı rahatlatmadigin sürece malesef ugrasirsin çünkü stres en büyük engel 🙏🤗 sana en büyük tavsiyem stresi düşünmeyi bırak kendimden pay biciyorum benim ilk bebeğim tüp bebek ikincide olmuyor diye korunmadik kafamdan çocuk düşüncesi gidince 3. Ayimda hamile kaldım🤗
erikarpuz Mzzz evet haklısınız aslında stres yapmıyorum bu ay erkenden gebelik testi yapmadım mesela gecikme bekledim bence bu benim için büyük bir sabırdı 😄
Pamiramsi erikarpuz soğan kürünü akşam yemekten önce içiyordum ben taze yapmanız lazım, bir orta boy soğanı dörde bölüp 2 su bardağında kaynatıyorsunuz 5 dakika sonra hafif ılık olcak şekilde içiyorsunuz. Aç olmaya özen gösterin. Hayır otunu da akşam yemeğinden yarım saat sonra 400 ml suya 1 çay kaşığı olacak şekilde yine 5 dakika demleyerek yapıyordum
Mzzz erikarpuz malesef buda çok düşündüğün gostergesi zaten mesela ovulasyon testi bile size bir gorev veriyorlarmis hissi veriyor neden bu kadar takildiniz canım sakin ol akışına bırak nasip ne zamansa o zaman oluyor zaten sen istedigini dene sadece kendini yipratirsin hep derler ya ne zaman dusunmedim o ay oldu diye inanmazdım deneyimledim kesinlikle oyle
erikarpuz Srp53 peki birsey daha sorabilir miyim ovülasyon testinde 28 hazirqnda ikisi de koyu gördüm ama tam pik denemez 29-30da tekrar aynıydı tam eşit koyulukta bile olmadı çizgiler 1 temmuzda çatlama oldu acaba yumurtam mı kaliteli değil veya istenen şekilde büyümedi bunun için ne zaman muayene olmam gerek nasıl takip ettirebilirim ?
Berivan_sr Bigsecret3 bu sefer istediği zaman hamile kalmadığını söylüyor ayrıca bunu ben kafamdan uydurup onermedim Dr.saraçoğlunu izlediniz mi hiç bende hamile kalamadım hemen 6.denemede soğan kürünü deneyip kalmıştım tabikide Allah nasip etti öncelikle burda çok kişi deneyip faydasını gören var okuduğum kadarıyla kimisi adet düzeni için kullanıyo kimisi pcos için kullanıyo kimisi de hiçbir sorun yokken de kullanıyo içini temizlemek için ben sadece öneride bulundum .
Srp53 erikarpuz testin fotosu var mı elinizde vars atar mısınız ? Ve hangi markayı kullanıyorsunuz saatlere uygun mu hareket ediyorsunuz ? Evetse yumurtanız yeteri kadar olgunlaşmadan çatlıyor olabilir evet. Mesela innovita 18 mm ve üzeri yumurtayı algılıyor zaten döllenmesi işin 20 mm falan olması gerekiyor sanırım. Eğer böyle bir şüpheniz varsa adetin iki ya da üçüncü gün gidin hem vajinal muayene etsinler gelişen yumurtalarınıza baksınlar hem de hormonal bir sorun mu var ona baksınlar. Bane kürtaj sonrası böyle anormallikler olabiliyor benim 6 ay doğru düzgün değildi adetlerim. Ama zaten iki kez hamile kalındığına göre ne yumurtlamada ne de spermde bi sorun var. Strese girdiğiniz için bile olmuyor olabilir.
G_sah87 erikarpuz işte stres olanda bu cinselliğin bile tadı olmuyor cocouk işin birliktelik olduğu içün ister istemez beklentiye giryorsn ve psikolojik olarak etkileniyorsun Bende kafanızdan atın ve tadına varın zaten nasipse olucaktor kendimden bildiğim için en önemlisi iyi doktor secmek size iyi bir yol cizmesi kaç yıllık evlisinz bilmiyorum ama zaten 1-2 yıl geçtiyse doktor direk hormon kan tahlilleri eşinizden de aynı şekilde test istemesi gerekiyor eğer hiç birinde sorun yoksa rahim flmi Zaten çektirmişsiniz siz akışına bırakın Ve kan yapıcı şeyler tüketin onalr yumurtalarınızı daha iyi besliycektir