12moom ben hareketleri hissetmeye başladığım andan beri vajina bölgemde hissediyordum doktora sorduğumda ultrasonla baktı kafası orada çünkü çok normal korkulacak birşey yok demişti benim rahim ağzım da normaldi ama. Sonradan haftam ilerledikçe hareketleri yukarıda hissetmeye başladım devamlı pozisyon değiştiriyor çünkü. Ama hala çatı ağrım devam ediyor. Merdiven inip çıkarken, yürürken, sağa sola dönerken, uzandığım yerden kalkarken falan zorlanıyorum kemiklerim kırılıyor sanki. Şuan 32 haftadayız yarın kontrol var nst bakıcak doktorum bakalım ne durumdayız 🫠