Selam canım anneler biz bugün 12+3 olduk em son 6 haftalıkların gitmiştim bugün ikili tarama testi için gittim cinsiyet sormak hiç aklıma gelmedi merakta etmedim açıkçası ama soramadığını duyan herkes neden sormadın deyince bende merak ettim sizce belli oluyor mu var mı tahmininiz
