Sevimlianne_adayi Tekrarlıcam testi ama yumurtlama günü dahil 6-7 gün anca oldu yani daha yeni dölleniyoedur artmed erken gebelik çok çok hafif silik çıkarıyor normalde aynı marka tekrar aldığımda hep negatif çıkarmıştı
Ozbi Sevimlianne_adayi artımed genelde yalancı pozitif çıkarıyor diyor platformdakiler. Ben hiç artımed almıyorum o yüzden
Hulo2105 Sevimlianne_adayi artımede asla güvenme burda yapan kimi görsem hep yalancı çıktı kan verdiler sonuç negatif. Bence piyasadan kaldırılmalı.
mavi_anne23 Sevimlianne_adayi erken gebelık testi yada başka marka kaset test al bence. Artı med 2 tane yalancı pozitif çıkardı bende.
Sevimlianne_adayi Mervekaram22 Şuan evde değilim de gidince atayım zaten başka marka alıp tekrar denicem de
Sevimlianne_adayi Ozbi mor kapalı olanı çıkarmıyordu bende hiç de ama zaten her ihtimalle karşı başka marka alıcam